Little boy

Este corte es algo que he querido hacer desde hace tiempo pero no me había atrevido hasta ayer, siempre había un "cuando..." (cuando adelgace, cuando me arregle la cara, cuando...) y me dí cuenta que si seguía siempre esperando por algo jamás haría nada así que aquí estoy y hasta ahora lo amo, es cómodo, me peino en 3 minutos, no sufro de calor y así. Ahora con esta hermosura de vestido: fuí el domingo a Aishop y después de dar mil vueltas tratando de escoger solo una pieza (todo es hermosísimo) lo ví y supe que era justo lo que quería, el encaje, el largo, el color es todo perfecto y ya le tengo varias combinaciones planeadas que muero por mostrarles.
------------------------------------------------------
I've been dying to get this haircut for a while now but never had the courage, I was constantly waiting for something (to get skinnier, fix my face skin and so on...) and then I realized if I kept waiting the right time would never come so here I am and so far I love it, is more comfortable, easier to do and with our current heat wave is more fresh. Now the dress, I got a coupon for a piece at Aishop and it was so hard to choose only one piece, after browsing for a while I saw it and it was perfect, the lenght, the lace detail, the color so of course I didn't thought about it for long and took it home, I already have a few more ideas for it that I'm dying to show you.

[Twitter: @sabrilett]  [Instagram: @sabrilett]  [Facebook: Sabrilettsarmoire]


[Vestido: @AishopVE] [Accesorios, Cartera, Zapatos: Kauisha]