Biker boots

 
Después de tanto insistir por fin las encontré en Seven's <3 una repisa full de biker boots y combat boots en negro y marrón por tan solo 67bs y obvio tenía que llevarmelas. Con lo desesperada que soy además de que ya me tocaba post nuevo pues aproveché para estrenarlas, fui a casa de mi novio a ver el final de temporada de Fringe (OMG!) y después a comer helado en McDonalds, un outfit sencillo pero con muchos accesorios y mis botas amadas, las veran muy seguido junto. ¡Besos!
Finally! I had visited the same store looking for the biker and combat boots with no success but today was my lucky day, a whole stand filled with boots at half the price <3 of course I couldn't let the opportunity go and bought a pair of each (sadly I had to say no to the brown combat boots cause I had no more money). Knowing how desperate I am is obvious I had to wear them today; went to my boyfriend's house to watch the season finale of Fringe (OMFG!) and then to McDonalds for some ice cream, a simple outfit with a lot of accessories and my beloved boots that you'll be seeing pretty often. Kisses!

Me aclaré un poco el cabello/I dyed my hair a bit



   
 
Camisa: Total Calzado
Falda: DIY
Medias: Kilauea (tienda local)
Botas: Seven's
Fedora: Balú
Cartera: De mi abuela
Accesorios: DIY, Abby's (tienda local), Kauisha (tienda local)