Maxi skirt

Esto lo use el primer día de "trabajo" (estoy trabajando en la compañía de mi papá) pero honestamente no he hecho nada además de perder tiempo en internet todo el día. La falda la estaba esperando desde hace ¡semanas! cortesía de la gente de Wholesale-dress, el envío tardó menos de 5 días pero puse de dirección de envío la de mi papá porque creí que tardaría más y de verdad que la amo, es perfecta y depende de a que altura la uses queda más larga o más corta además que trae la falda corta de fondo incluída, sí les recomiendo verificar las medidas a la hora de comprar en esa página porque tienden a ser pequeñas pero la calidad es muy buena y los precios son excelentes, de haber pagado esta falda con envío hasta Venezuela me hubiese salido en menos de 20$, la correa es de otro short que recibí que se los mostraré luego.Las fotos salieron así porque no tengo trípode ni novio fotógrafo aquí
This is what I wore for my first day at "work" (I'm working at my dad's company) but honestly all I did was waste time on the internet the whole day. The skirt is courtesy of Wholesale-dress and the shipping was super fast, like 5 days but I sent it to my dad's thinking it would arrive way later and that's why I had to wait so much for it, is perfect, the lenght, size, everything! it comes with the shorter skirt too and the fabric is really good, the only advice would be to check the measurments when you buy there cause they tend to be small but is really good quality for the price and even though the shipping cost is a bit expensive you end up paying less than you would at any other store, especially if you're not from the USA. The belt is from other skort they sent me and that I'll show you in another post. The photos were harder to take since I don't have a tripode nor the photographer boyfriend and I couldn't find a higher place to put the camera but I'll keep looking for a better place, I don't have internet at my dad's house and I haven't visit any interesting place so there's not much to tell. Kisses!

Camisa: Kilauea (tienda local)
Falda: Cortesía de Wholesale-dress.net
Zapatos: Seven's
Cartera: De mi abuela
Zarcillos/Brazalete: (tiendas locales)