Stripes and flowers



 Este sábado celebramos en mi casa el cumpleaños de mi hermana (ya tiene 14, me siento vieja) y aproveché usar una combinación que tenía en mente hace días: falda floreada y medias negras. Me encantó, en mi opinión se ve muy femenino y además me sentí más cómoda usando la falda de esta forma así que probablemente vuelva con este combo. Ya todas las piezas las han visto en otros outfits excepto el collar que fue uno de los regalos de diciembre y hasta ahora no me animaba a usarlo. Después les dejo otras fotos que tomó mi tía con su cámara mágica; porque todo el mundo salía genial en esas fotos.
¡Besos y gracias por sus lindos comentarios!
This saturday we celebrated at my house my sister's birthday (she's 14 already, I feel so old) y I took the chance to wear a combination that had been in my mind for several days: floral skirt and black tights. Loved it, I think it looks really feminine and is way more comfortable using the skirt with tights under it so I'll probable wear this again. You've already seen all the items in different posts except for the necklace, it was one of the Christmas gift but I didn't know how to wear it. I'll edit this post later with more photos from my aunt's magic camera; I swear everyone looked good on the pictures she took.
Kisses and thank you so much for the lovely comments!

Top de rayas/Striped shirt: Old Republic
Falda floreada/Floral skirt: Pima
Medias negras/Black tights: Regalo/Gift
Cuñas negras/Black wedges: Seven's
Accesorios/Accessories: Regalos/Gifts